Gutt att veta hehe =)

Underbart att veta att man börjar sin agumenterande anförande kl 10:40 och inte direkt på morgonen kl 8:30!
Det betyder för mig att jag har nyss vunnit mig själv 2 timmars studeitid direkt på morgonen.
jag behver stanna upe dock till et som vanligt för att läsa klart tre kapitel så man kan skriva in eländet på datorn imorgon för att sedan ta del utav innehållet till min förelsning på eftermiddagen. slutar tidigt vilket ger mig en Chans att börja läsa inför tisdagens seminarium om  sekretess och ansvar del 2 . ironisk kallas det !
Denna bild är en ironi av vad jag inte känner nu =)
( seriöst jag är helt lugn !)

Ska läsa 233 sidor till tisdagen samt skriva klart mitt utdrag med min frågeställning vilket i prencip är klart men jag ska bara komplitera mina uppgifter  genom att referera innehållet till rätt littratur som jag använt. Just nu bara kör jag en linje där jag har gissar hej vilt bland 3 littraturer vi använt.
Mitt anförande imorgon blir om man ska eller inte ska vacineras för svininfluensan.
Hinner öva mig på min hastighet så jag kan fåett bättre presentation än första jag hade om modersmål.
Nu ska jag gräva mig i min littratur och skriva klart mina citat.
Ses och härs imorgon mitt folk.

/ Studerande  Tina/Valentina

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?