Deciplin, That ´s me !

Dagen har passerat rätt fort. Hade första seminariumet och till idag skulle det läsas två böcek samt ett häfte. Är rätt stolt över att jag kom förbered och min grupp som inte han med att cfå sin litratur ändå gjorde sin del med de dem hade läst på. Arbetet gick smärtfritt men attskriva in i datorn innan vi skulle redovisa gick inte lika smärtfritt. Precis vid tolv var vi i sändning igen med läraren från kalmar. Så får kladd förblev ett kladd och nu har jag renskrivit kladdet och sänt till läraren samt dem i min grupp så de får ett exemplar.

Nu ska jag hem för att ta enspringtur  och sedan äta mat.
Ska städa hemma innan jag läser vidare  i de böcker som ska vara lästa till måndag samt till resten av nästa vecka.

På söndag fyller jag år så jag vet inte vad jag ska tycka med det äriallafall roligt när man får ett rattis på dagen. Ja göfrväntar  mig att fåett grattsi av mina 3 bästa polare. Mén resten förväntar jag mig inte att det blir något .  Inget kul när ens vänner  man tror är bra vän med glömmer en på ens födelsedag. 
Att någon inte säger grattis kan sabba en och få en på mindre rolig humör.

dagens underhållning är en vido fullproppade mer hysteriskt roliga tabbar från bröllop.
trevlig fredag på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?