Torsdag:

I natt lade jag mig vid 4 för att jag var uppe och skrev och kompliterade på min skrivuppgift. Att min dato insjuknat i något virus oh andra skadligheter gjorde inte min dag vidare muntert så i 2 dagar n harjag rensat och gjrt om min dator helt så att jag får ett bättre skydd mot allt elände som finns. Jag vet att min dator har haft något för ibland så fnkar mindator inte alls och när den väl funkar så går han långsamt och tid har inte funnits för att reparera och ordna datorn. Uppgiften är inlämnad och klar och nu håller jag bara tummarna p att jag inte behöver komplitera men om jag nu måste så är det ju inte hela världen.

Gruppen Björn samlades för att börja projekt arbetet och det forskred rött bra förutom vissa tekniska problem med att se och öppna en fil som skulle ses som inspiration. Datateknikern löste  vårt bekymmer.
Känns för egen de att jag inte bidrog men något men självklart var jag med i tankarna och funderingarna.

Nu ska jag hem och sova i några timmar innan jag ska förbereda mig för att jobba i kväll med min datacirkel som jag håller i. 
Är så otroligt trött att jag jag förundras över att jag en står upp och är i funktion. =)


ses senare mitt folk

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?