Onsdag: Trött och seg morgon

Oj vad glad jag är idag!! ......NOT Eller ja, jag är mest trött och seg efter att jag inte kan somna om kvällarna. Vill så gärna kunna somna vid 22 som alla andra men nej då. Mitt system vill inte.. Min kropp säger tack och go1:30 tiden!!! oehört irriär detta pågår varje natt.

Min ängel somnade 20 igår och jag började att sortera och slänga  en massa papper och matrial som jag har sedan två terminer innan på min andra inriktining inom lärarprogrammet. Jag fick ihop 2 påsar bara med papper och matrial som jag sparat helt i onödan. Nu har jag bästa ordningen på alla papper och det är fint att jag nu äntligen har ordning i mitt torp.

Min Telefonbokning som jag fick genom min personal fick jag ta vid 22 tiden då min kund skulle titta på sin favoritprogram Desperate Housewife
Är jag den enda som inte följer den serien? Kan stolt medela att jag inte följer idol heller men KÖRSLAGET.

Imorgon smäller det!! DÅ är dey klippning och ny hårfärg som gäller =D Är såå exalterad attt bli förnyad.
Ibland behös et bra en enkel klippning och en ny hårfärg för att känna sig som en ny människa  medans andra kanske resonerar att en simpel dush rensar, fast det allt är ju diskuteringsbart från alla möjliga perspektiv.

Nu ska jag straxt ha ansvar och sekretess och lösa rättsfall som vi komponerat själva.
Kännermig rätt så bra påläst och är mer än nöjd efter gårdagens intensiva studeringar som resulterade i 3 lästa läroplaner samt tre kapitel ur en bok. Nu har jag den lilla kvar och jag är förberedd inför torsdagens föreläsning om vad kunskap är.

Måste skriva ner min vfu loggbok anteckningar och skriva ett manus och lägga in bilder till ett usb minne eller cd inför fredagen och min dator vill inte sammarbeta med mig. Bara att logga in till msn tar 2½ timme!!

Nej nu tar jag en Kaffe och en morot så jag vaknar med. känner mig än så länge som en tonårong osm varit vaken i dagar för rejv fester och annat och fungerar segt dagen efter för att sedan piggna till runt 5 snåret igen.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?