Onsdag: Tenta och fotbollsfeber!

Idag hade jag en tenta i sekretessoch ansvarsfrågor. Det var bara två frågor men dessa två frågor skulle beskvaras ur tre perspektiv. Jag tror jag klarade mig rätt bra då jag kände mig rätt nöjd med svaret jag gav.

Nyss har matchen mellan svergie och albanien avslutas och resultatet blev 4-1 till Sverige.
Svenskarana var ärtt på i sitt spel medans albanerna inte var handlinsaktörer.
Nu när matchen är slut och är dessutom är tränarens sista match så lbev det förståss lite känslomässigt. men ja ja , nu är det slut på eländet. ush  vilke sunkig insats av lbanien men det klart, jag tor inte jag skulle ha spelat bättre än dem heller.
svenskarna skulle så klart vinna överlägset så nu tar det ett tag innan dem kommer ner rån sina höga hästryggar.
suck.. nu åter tillplugget.
imorgon är det en kort dag och jag slutar klockan 13! Ska sedanha på kvällen min datacirkel.


ses

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?