Digitaltv instalation Och uppsatsen nästan klar! =D

Idag har ´jag haft fullt upp med att skriva examinationuppgiften som ska vara 4 sidor max men som ska innefatta 3 olika områden som är lika viktiga. Vet inte hur jag ska belysa just mitt område (fritids) menjag måste ändå fösäla få in på något vänster. Min taktik är att jag skriver och sedan kan jag bara lägga in där det kan passa in de olka kompliteringsstycken som jag har skrivet i texten. Texten ska förvrigt vara insänt och klar innan midnat vilket jag hoppas ska lyckas men skulle nu inläggningen strula så har vi fram till torsdag på oss att lägga in eländet. Det enda som självklart ska krångla är just tekniken.

Har fixat min digitaltv box som inte han att damma haha Instalationen var löjligt enkel men till en början så såg det hela så mystist ut. Snabbguiden var inte det minsta snabb när de inte ens framtsod på enkel och tydlig svenska att man inte behövde en ytterligen tvkabel. Lade ut 45 kromor på en reserv i allafall vilket kan vara bra för jag vet inte vad somkan hända nu när jag har både en pälsboll på 6 månader och en 6 årig yrvder till barn.
=)

Nu ska jag fortsätta skriva på min examinationsuppgift.
Vad säger nu föresten om min nyadesign på bloggen? Rätt snygg?

Tack Sandwa =D
<3

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?