Tisdag: Tentamens plugg

Har en tentamen i VÄRDEGRUND och det som ska kunnas har jag lagt in i min mp3 spelare som går  mina öron nu.Kan säga att det fungerar för jag ser mycket av texten som bild i mitt huvud och det är ju bra för det är ett tecken på att texten jag studerar intensivt  har blivit kunknskap. Nu ska denna kunskapen prövas imorgon så jag hoppas bara att jag får ner allt utan att det blir missförstånd. Fick nämnligen 3 minuspoäng för att läraren skrev i min tenta i ekologi och miljö delen at jag missförstått frågan och därav hade jag inte svarat på frågan.

Regeringsformen kan jag säga att den sitter nu efer att ha lyssnat på mitt matrial för 7 gången sedan jag hämtade upp grabben min vid 15 tiden.
Vad skolans värdegrund innebär börjar så smott gå in i huvet nu och allt de andra med. Lyssnar jag i 1½ timme till fram till att navy CSI sänds så sitter nog allt och jag kan somna gott och känna att jag är förberedd för tentamen. Det som krävs är att vi ska redogöra vad värdegrunden betyder om vi ska förklara vad vår uppdrag är för en människa som inte vet hur det funkar. Visst låter det mega kul?
På fredag börjar nästa delkurs vilket är delkurs 2 somkommer att handla ominlärningseorier och andra psykologiska teorier och tjafs. Tjafs som förmig för ett år sedan inte vet vad det handlade om. men nu ni gott folk. nu jädrar ska jag kunna ta alla teorier.

Har en skrving kvar att göra inan sista november om projektarbetet som gjordes i gruppen. Tar den på torsdag eller på fredag så jag har helgen fri från deadlines.

Imorgon är det utbetalning och oj vad det kommer lägligt.
har inte spenderat det jag har kvar på kontot så man kannog le lite extra imorgon.

Idag har världens bästa barndomsvän födelsedag. vi har en fina minnen ihop samt även som är roliga och andra som är midre roliga.
Hoppas du har en bra födelsedag Micke.
löf ja <3





Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?