Tisdag: Renare tankar

Igår tfick jag tag på micke äntligen. har haft honom i tankarna i en månad nu gällande ett beroende jag tog upp men som slutade snabbt. Mickes Röst ekade i huvet mittom hur farligt det var och hur jag verkligen tänker och om jag verkligen behöver det och varför jag gör det. I EN HEL JÄKLA MÅNAD har jag haft hans röst i huvet. Länns som jag har bråkat med honom  i mina tankar med mig själv  så jag har inte behövt ringa han men det var bra skönt att rå tag på han äntligen. Vi skulle prata med vrandra redan i onsdgs men vi väntade på attt den andre skulle ringa så det slutade med att vi väntade i all evighet.

Har ont i magen sedan igår och jag hoppas det gårt över snart.

Nu är det dags för lite arbete i min studiegrupp.
HÖrs senare mina vänner

// PÖZ


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?