stressigt igen!

Nyss har jag avslutat data cirkeln ochjag är mäkta trätt i jhalsen. Hmöret har jag ändå haft på topp .
Det blev  inte mycket plugg för mig inför tentan men jag fick ut de artiklar och rapporter som stödhjer de argument som jag och mina två klasskompisar ska argumentera för på Tisdag.
Läxan gjort så nu kanjag bara koncentrera mig imorgon för at läsa på de två böckerna som kommer komma på tentan.

Nu är det hem och dricka thé för minhals gör ont nu. och hela kroppen känns sliten efter dagen.
Var hemma i en timme drygt innan jag var tvungen att bege mig ivöäg.
Nu är det inte många gånger kvar nu vilket jag är tacksam för.

Dagens låt jag har på hjärnan är
BRITNEY SPEARS  med låten  If you seek amy

Vad tycker ni om låten?
Bra eller dålig?



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?