Speckat schema idag!

Idag fick ag mycket gjort och det är inte att jag ströcker på mig!

Min studiegrup Björn har  arbetat klart hela vårt projekt som ska redovisas på Tisdag i Kalmar och min debattgrupp har tagit fram hållbara argument gällande Kärnkraft som ska debatteras på eftermiddagen på tisdagen i nästa vecka.

Nyss hade jag dock en timmes telefonstudie med Palm för att arbeta in det obligatoriska som vi hade glömt efter mejl från läraren. Min uppgift imorgon blir att ta in ändringarna i vår power point presentation samt skriva ut en ny back upp på OH ( Over head).

Arbetet är klart och jag kan nu koncentrara mig helt på Tentan som kommer på måndag om hållbar utveckling  och Ekologi. Nu finns det även tid för att skriva min enskilda papper om gruppens projektarbete fast nu ska jag  fördjupa mig mer utifrån min inriktning.

Känner mig nöjd med dagen så jag kan lugn slappa pch bara snacka strunt med min vän Willys.
=)

Hoppas er dag har varit bra som min.
Pöz på er people


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?