SNÖÖÖÖ =)

Idag faller det snöflingor i min stad. Härligt! Ingen är mer glad åt saken är min yrväder till barn.
Det blåser rätt bra men det är hela meningen med att det är vinter. I dadion pratas det om man har tagit på bilen vinterdäcken eller inte samt vem av roger och titti som ska tatueras på fredag i studion i Rixfm.
Har inte lyssnat på den radiokanalen sedan det var en het debatt om Rogers låt om albaner.
Albanien gruppen påå facebok exploderade av åsikter men inte alla dock.
Jag tog det hela med ro för klart att det finns ledlåtande melodier ochhistorer om alla folkslag så att det blev just albninen hade enbart med att Landet hela tiden förknippas i allmänhet till ett hasch rökande land.
Jag såg inte ne själ som rökte hash under min vistelse utan alla rökte p en giftpinne som mer eller mindre majoriteten av svenska folket röker.

ha ha ja det var så sant. Jag har precis avslutat ett paket =D
se där fick vi in lite bekännelser med  ha ha

HAr suttit på mitt lärcenter i 1timme och lite till och arbetat enbart med att öndra powerpoint presentationen och skriva om det som jag och Palm kom fram till efter att Paln hade fått ett mejl från den ansvariga läraren.

Allt är klart och jag kan nu ta mig en kopp kaffe med macka och njuta.

Det som händer annars idag är att jag ska Läsa " vår demokratis värdegrund"  så att Sara kan ta den efter mig. Vi delar en lånad bok. Lika bra att läsa den ordenkligt för den ska jag referera till säkerligen.
Tänkte läsa boken idag för att kunna helt ägna mig ot tentan somkommer på måndag ocm ekologi & miljö samt att skriva min individuella del av projektarbetet som jag har med Palm och Camilla.


Känner mig helt lättad att mycket går så bra för mig. Wow vilken revach efter fjolårets kaotiska tid.

undrar var min energi kommer ifrån?

Lyssnar nu på musiken från Rix fm  med Gwen stefani " dont speak".  Plugg till musik är en melodi som jag kallar för bra studie hjälp

/ ses till luchen människor'=D  PÖZ





Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?