Onsdag: plugg upp i halsen

Gårdagens heldag i Kalmar passerades med ett Godkännt. Tackar för det televerket!! =D
Man behövde i stort sätt bara vara närvarande för att få ett G. Palm var i storstaden för att träffa Pink. 

Det var otroilgt segt att stiga upp i morse och nu är det dryg 20 minuter kvar av denna onsdag.
Att sitta och vara en aktiv lyssnare var jobbigare än vanligt. Hade inte åhörarkopiorna men det funkade iallafall. Jag hade inte läst allt som skulle vara läst inför dagen men det tar jag igen senare .sHar en tetna om 2 veckor i mitt nya ämne så då får jag allt se til att vara inläst och förberedd.

Slutade föreläsningen vid 12 så jaggick hem och tog mig en kopp kaffe med macka innan jag skulle hämta grabben på fritids. Passade på att städa lite på kvällen så jag har det ur vägen imrogn när jag har självstudier imorgon samt min data cirkel.  Har två skrivingnar at komplitera och lämna in varav en ska vara det snarast.
Lärarupdraget  skrivingen får jag komplitttera, Sen ska jag skriva en individuell skrivning  som en vidare förjupning av projketarbetet. Vidare har jag en hel del inläsning att gära samt göra två gruppuppgifter om framtiden och en om jämnställdhet.. Oj vad kul jag komer ha... Njaaaaaaaaaaa

Idag ringde en vän som jag trodde hade gjort slut med mig men det var det inte.. Vi behävde bara tid på oss var för sig för att reda ut , förlåta och gå vidare utan att hacka upp os i det förflutna. Denna vän hade gått och gift sig ( KUL) men maken har ingen vetskap om att min vän och jag har åter kontakt. synd  men jag tar inte personligt. maken blndade in sig i en sak som var mellan mig och vännen.  
När andra människor blandar in sig i en sak som inte angår dem direkt kallar jag för byhålasyndrom.

Nu är det läggdags
Natt i natt på er

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?