Mycket gjort

LÄste ut boken JÄMSTÄLLHET på 2½ timme och har inte skrivit texten till uppgifterna som hör till ännu men det verkar vara samma eller ja , liknande tankar jag hade ifjol som nu om boken och ämnet.
Hade henne i fjol men då var författaren till boken inte bra. Hon hade inte ens sjöv varit förbered och de poängterades om och om igen att vi studenter verkligen skulle komma väl förbereda för att denna seminarium var en obligatorsik närvaro på.
Jag gör det jag ska så blir det bra. =)

<Har inte lagt upp bilderna än fårn i lördags , från klassfesten =)
men lugn bara de kommer snart. ska lägga upp dem imorgon efter seminariumet.
Nu har jag en text att skriva samt en annan text att läsa om en annan föreläsning som även den är en obligatisok närvaro på.

Fik ändå mycket gjort idag.
Jag handlade det som fattades hemma, plockade iorning mycket av pappershögen som verkade ta över mitt databord helt och de vanliga med middagen, disken samt nattningen av min grabb. =)
Jag är nöjd.
Har två mindre momnet kvar att göra inna jag stämplar in för lite sömn.

ha det bra där ute
//Pöz


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?