Music och maffiawars

Grabben min ville inte umgås med Tim idag men det gick över när han väl hade kommit till Tims föräldrar.
Han såg inte munter ut precis så jag joppas bara att han inte dör av tristess =P

Tog en promenad till stan innan jag mitt sammanträde skulle börja. det var Konstfrämjande.
halvtråkig var det men det var inte så farligt heller.
Det var bara att se glader ut och timme för sedan behövde jag lide mer=P
Ordförande prata bara om att eller ja han ANTOG att alla känner alla eller vet vilka ala är menoj vad fel han har. inte heller bryr jag mig heller men det var bra fel av ordförande attt anta att alla viste om alla.
Ska ta upp det med ordförande. Självklart skulle herr ordförande säga nåt om min sena amkomst fast så sen var jag inte utan jag var prick ! så han hade inget att komma med!! =) Det kändses gutt att få han tyst mitt framför alla. Oj oj vad gutt jag mådde. Det gjorde att min fredag blev blek.

Det var inte att jag inte blev godkänd på tentan för det blev jag utan det var mer komenterarena jag fick efter som störde mig.  OHhhhh ja ja , På onsdag kanjag få tyst på dem igen. Nu vet jag vad de kan hacka på. Sara trsöta mig med att jag var för hård på mig själv vilket jag insåg framot kvällen att det stämde. Jag är nöjd med mitt G på ekologi tentan.

Klockan är bara srtaxte fter 14 ock detr ser redanut at mörkna ute.
Sitter på lärcenter i min ensamhet och har det gott med musik i öronen.
Ska plugga på värdegrunden och ta en promenad eller ta en joggingtur upp till  infarten till stan och tillbaka men att skria klart min uppsats är mer prioritet för mig just nu. När den är klar springer jag!
=)

Aggretionerna är desutom redan avklarade med hjööp av att leka av mig den på MAffia Wars på facebook. En Helt undebar spel att få ur ilskan. hmm



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?