Migrän Nästa!!!

Lördagkvällen är redan här och jag har fram tills 18 fått mycket gjort.  Har städat hemma så jag och linus kan ta fram julen imorgon. DEssvärre har jag glömt att äta mat idag. Frukosten består av frukostflingor med mjölk och ett glas multivitamin juice. Tog en kaffe med knäckemacka förut och nu mår jag skit.
 Har en migrän som jag avskyr och illamående efter kaffet druckit idag. Stressad är vad jag inte är men likt  ändå har jag de symtomen.
Snoddas har varit väldigt snäll och go. Men nu efter att miin son kommit hem har snoddas blivit mer busig. <han har en annan energi och jag tror mer att snoddas vill leka av sig. Har inte lekt med han utan mest bara gått ut med han mer och längre så han ska få lufta av sig.
bäst att gå ut med snoddas en sista gång innan jag börjar lägga min son.
Sedan har jag en skriving  att göra.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?