Måndag: Massor att göra denna vecka

Lade mig sent igår kväll och utövade lite yoga vid 23 tiden för att försöka slappna av och rensa huvudet på all information och kunskap som har blivit inbankad under kort tid.
Första tentan kommer nästa vecka redan samtidigt som jag ska ha projektarbetet klart och vara förberedd med hållbara argument om kärnkraft. Weee ingen som vill byta med mig?

Har försökt att ringa om mina nycklar till Kalmar igen men ingen lycka en så länge. Börjat tro att dem ligger snällt kvar där jag tappade dem eller att de ligger på det matställe där jag åt min lunch och att de inte besvärat sig att lämna in dem till polisen. Vill ha mina nycklar tillbaks!!

Infosökning om kärnkraft pågår för fullt och att sammanställa allt det som behövs denna vecka. Har mycket att göra så jag tror jag behöver köpa hem en plak redbull eller ett paket kaffe för att ha energin och motivationen med pluggintresset kvar på topp.

Försökt med att även ringa och höra om vart beslutet ligger i handläggning men det gick ju inge bradå hela tiden har jag fått stått i kö eller att linjerna har varit fullt. Usch man blir helt frustrerad ju att inte veta.

Annars har jag inte mycket att säga utan jag måste mer handla denna vecka.
har slarvat lkänner jag med pluggandet och att vara förberedd inför tentan ätr viktig. Måste klara av allt denna termin.

Ses och hörs

//Pöz på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?