Måndag : .... igen =D

Lunchdags redan ochjag sitter på hägskolan fär inte kan jag sitta hemma inte när jag har Sylwester som stör. Han är bra gullig liten katt men ibland är han fär mycket när han hela tiden ska vandra längst ver min littratur jag läser i eller traskar helt obekymrat fram pch tillbaka för att slutligen lägga sig mitt på tangentbordet på min laptop.

En kop kaffe och en blåbärsmuffin gör att eftemiddagen och skrivningen jag ska göra känns mindre hotfullt nu.
Firade inte mycket av Nationaldagen Shpqipar men jag minns dagen. Självständighetsdagen som är viktig för landet. =)
Gogglade fram lite nytt med det skrevs tamig fan inte mycket i dagstidningarna. Varken Aftonblandet eller Expressen skrev något. Fast detkan man ju heller inte begära att de ska heller för allt som räknas är ju detta lands nationaldag. Jag firar den inte. Betyder inte mycket för mig men jag vet vad den står för.

En månad kvar att vänta innan beskedet kommer och att bara behöva vänta på ett besked så här känns som att man vet ATT tomten kommer men man vet inte NÄR!

Igår tog jag fram julgarniner och belysningen. nåt mer kras med julen lär det inte bli i mitt hem utan resterande som är julgranen tar jag upp dagen före julafton.

Hade Snoddas under helgen vilket var gott för jag han sakna han. JAg fick mig en extra springtur med motstond och cirkusen hemma startade när min son kom hem från Tim. Snodas blev helt överlycklig at se min son och Tim pös iväg jädrigt fort.  Jag log mot snoddas och mimande  " Duktigt snoddas mot Tim"
Jag vet. skadegädje men inbland vill jag roa mig lite på andra.
Huvudverken släppte ett liten stund på söndagen men nu idag mndag är den tillbaka igen.


Bäst att skriva på den individuella uppgiften om hållbar utveckling. Synd att den inte kan skrivas av sig själv.
=)


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?