Vila i Frid Mamma Riitta B <3

Idag för jag ett mejl om att en mycket älkad person av mig har avlidit. HOn avled för en och en halv vecka sedan men medelandet om hennes bortgång kom först nu.

jag gråter och känner mig helt tom och ledsen. Sakanden efter Riita är så stor att  jag inte kan tänka mig att det är hon har chechat ut från jordelivet är sant.
Hon skulle ju medela om utchekning precis som hon och jag hade avtalat. Detta ska hon minnsan få höra när jag väl kommer dit upp jag med!

Minnet plockar fram studerna som jag var med när hennes älkade make gick bort hastigt och n repeterar sig händelsen  och det knappt ett år efter att maken gick bort.
Faan ta dig som ska ta ifrån människorna från jordelivet  i ett hastigt ryck.
3 månaders uppsgelse tid är det! ingen jäkla vräkning från livet!!!

Jag fanns vid hennes sida när hennes älskade make gick bort i fjol samt att  jag var vid deras gemensamma son som jag nu kommer att vara denna gång.

Jag gav bara mitt leende och skratt och det var det ända du behövde för att bli glad och för att  lysa igen.
Din kärlek var enormt stor att jag alltid  kommer känna av den.
Du är saknad av mig och din son.
Nu är du där uppe med  Din make W.  och ser ner för att kolla till oss som ni två lämnar.
Tack för all er kälek och omsorg ni gav och för lyckan ni gav mig , er son och er omgivning.
Älskad  er  <3


Tillängelsen är till er Broman
Time to say goodbye med Andrea Bocceli och Sarah Brightman


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?