Onsdag: teorier och annat i tankarna!

DAgarna går fort men ändå sakta. Dagarna går jag  omkring och lider mig igenom. Det är oehört frustrerande att inte få veta ett specifikt svar.  ja ja , det svaret kommer snart i brevlådan.

Nu måste jag hålla min hjärverksamhet igång med utvecklingssykologiska teorier och inför imrogon har jag 35 sidor att läsa om 4 olika män som alla har gjort intryck inom psykologin. Skinner och Pavlo ä att nä mna några namn som ska kunnas inför imorgon.
jag ska inte direkt läsa 100 sidor nu men det är bra kämpigt nu. Behöder både att läsa det jag behöver inför imorgon samt skriva ner de 4 svar på de frågor som ingår i en redovisning samt enskild uppgift som ska sammanfatta att vi studenter har förstått all krnglig littratur som de slänger över en.

Ha det gott vänner

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?