Lördag: Bra känslor och sedan finns det mindre bra !

Tim är lika irriterande som en mygga under den varmaste sommardagen! Hans beteende som fortfarande bara platsar på lekparkenför småbarn har fortfarqnde inte förändrats.
När han nu lämnade av min son fällde han en kommentar om att jag var efter i tiden med att jag inte visste vad en specifik film handlade om.  Vad tim inte reagerade på eller ens tänkte efter var att min son blev lite ledsen över att få komma hem till mig, att han ville vara kvar hos tim eller ja MED Tim.
Om han ens hade funderat lite mer så hade Tim kopplat att min son vill vara mer med Tim men ack inte går det för Tim inte.. han har ju  andra prioriteter och djur som han ser som sina barn.
Hoppas Tim finner en lekkamrat snart på lekparken. ha ha =D

DAgens måltid blev en Pizza med Mozarella ost och tomat på. Mummsigt underbar i smak.
Nu är det mys med sonen min eller Ben 10 som han nu kallar sig för dagen.

Ha det gott

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?