Helg!

Äntligen helg men inte fullt ut., har lite små grejer att fixa men det är petitesser=)
Nu hem för tanka magen med krubb för magen min river mig.

Dagens föreläsninng om lärstilar var inget kul så jag lämnade salen... letade upp lite matrial istället och väntade på att läraren skullle lägga ut allt.
Nu ropar min mage verkligen på kaffe och käk..

Igpr hälde min son ut mjöl över hela köket för att han ville ha snäspår hemma.. jag tog fram videokameran för att filma för att skratta kunde jag inte göra för jag hade inte ens i tankarna påatt det ens var det minsta roligt!
En dag kanske jag kommer at skratta men inte nu..
Fristerad som jag blev så började jag att täda hela köket samt hela lägnehetnen för ni ska tro att grabben traskade sina fötter i mjölet runt hela lägenheten.

Ikväll är det fika hos magnus.. underbart att vara barnfria samtidgit vilket ärsällan. Det blir fika ikväll samt bowling imorgon.

pöz på er och ha en trevlig fredag.

GOd blå  jul på er =)

( get it!)





Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?