Dagen före Julafton

Har precis avslutat det jag inte hann med igår när jag hade föreläsning om taxonomier. De sitter för övrgit jädrigt bra nu så nu kan man skriva klart resterande frågor som nu bara återstår en!

Skrivit ut matrialet som jag behlvde och imrgon innan alla anländer för att fira julen så kan jag nu beställa efter den kursmatrial jag behöver för  två kurser. s å får jag snällt invänta till kurs två onnan jag beställer efter littraturen för delkurs 3 av Termin 2!

Nu ska jag hämta min son på fritids och nu ska vi ut i pulka backen en sväng innan vi tar bussen in till stan för att bara umgås samtidigt som jag inhandlar klapparna som är kvar. JAg vet vad de mina ska få så det enklaste är kvar.
En fika på stan skulle smaka fint nu med pojken min.
Imrogon bölir det  taxi till mamma med grabben min samt pälsbollen. Lika bra ayt beställa taxi vilket var bra sade tbolaget för alla som arbetar där tål inte kattermen de har några som gör de vlket är super.
Ha en bra Julhelg
TA hand om er

GOD JUL

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?