Tisdag: En bättre dag

Idaghar jag bättre turmed datorerna på jobbet. Höll på att bli helt galen då dnätet fungerade i snigeltakt. 5 minuter tog det datorerna att få upp den begärda sidan.!!
Nu är alla datorerna uppdaterade och rensade med både allt och inget så jag vet inte vad min chef menade med att hon hade kollat igenom samtliga datrer med innehåll. Enligt vad jag såg såp kunde jag inte se att hon gjort någon uppdatering.
Känner mig rätt belåten opch nöjd att jag klarade av mitt arbete som de förväntades utav mig.Visserligen blev det betydligt mer arbet och det är INNAN jag har grupperna  kommer till mina lektioner.
Nu kan jag fokusera på matrialet som jag ska använda. JAg behöver äändra om en tredje gång i matrialet somjag trodde skulle fungera men vet ni vad? Det är detsom är skillnaden med att gå Studiecirklar och att gå i vanlig klassisk skola så som konvux där matrielet ärstandard oavsett elevernas/deltagarnas villkor.  På konvuzx lär man sig efter en linje och dåska man själv vara den flexible. I studiecirklar är det ledaren själv somska ändra ommatrialet om det behövs för att ,öta gruppen på bästa möjliga sätt.  Studieciklarna gåt ut på att man tillsammans med kursdeltagarna löär sig gemensamt och tillsammans. Så ja det är lite större krav på mig som ledare.
Ibland eller ja rätt m¨ånga gånger har jag fått ändra om totlat och kommit på vad att göra under studietimmarna med deltagarna precis 30 minuter innan de kommer/anländer.
Det ni ! Snacka om att vara otroligt flexibel och lyhörd på högsta nivå

Jag är nöjd med dagens arbetande timamar som variot effektiva.
JAg har helt lagt åsidan min ängslan för min son som har sin andra dag på fritids så jag pratade med en av hans fröknar/pedagoger om hur det hade gått , hur de sett hur han har agerat.
Allt hade varit bra vilket betyder att jag lugnt och stilla kan luta migtillbaka med min onödoiga ängslan och oro.
Fast det klar, denl'är ju kommanigen med dunder och brak när min lille son på 6 år gör entre på tonårstiden.

Nu är det hemfärd somgäller.
Ska fåhem min nya mer modernare datamöbel där jag kan göma undan både skrivaren och laptopenjag har som tar en massa plats i två rum!

// Ha det gott och må så gott.

Lägger in foto på möbeln lite senare idag.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?