Fredag: Hurrraaaaaaaaaaaaaa XD

Morgonene gick smärtfritt förutom att jag fick tjata på min lileängel några gånger om att han skulle klä på sig. Den t shirt jag hade tagit fram med hans assistans igår dög helt plötsligt inte så det var bara att låta det vara för jag br¨kar inte med han om morgonen för det blir bara mer bakslag för ig under dagen med honom och mer försening . Jag väljer mina bråk med min unge. Bråkar heller om mer vässentligare saker med han än onödiga grejer sominte spelar roll.

Igår hämde jag han på fritids med ett leende och glad och hanhade otroligt kul åt ett MAMMA MU spel.
spelet han lekte på datorn var att mamma mu och kråkan åkte ner i en backe och den som vann var den som åkte snabbast ne för backen i snön. Det som var mer roligare än spelets syfte var enligt min lille änmgel att krocka figurerna med alla hinder längs banan.
Hela fritids hade leende på läpparna när min unges skratt smittade av sig , speciellt till fritifsdsledarna som lös av gläjde.Det varlänge sedan de fick höra ett så gott skratt från ett barn sade dem . Jag själv strtäckte på mig och fråga om matsitiationen hade fgpott bra för hemma duger inte minmat löängre..
Jädra barn säger jag bara ..Han börjar bli pedanty nu med vad han äter och var han äter..
"suck"

NU ska jag straxt ha min första grupp i data . WEeeeeeeeee
Efter denna gång spå är det bara två  lektioner kvar.
Oj vad fort det har gott säger jag bara.
Kul har det varit med de olika utmaningrna jag fått möta

/Trevlig fredag på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?