vårdbidraget...

samtalet tog en timme men försäkringskassan behövde få in tre intyg till. hade redan änt dem två.
Intyg om att sonen har specialkost i skolan, ett annat för att hans tillägg i vitaminer han äter då han inte äter all ,at och går miste om näring. och ett o. hans hörsel känslighet för att vi hr inte bara ett par hörselskydd utan har 6 stycken!
ett par har gått sönder ändå men ni förstår att ibland kan även en simpel promwnad till stadparken vara en plåga för att det kan komma en lastbil susa förbi eller en motorcykel...

samtalet gick bra och jag fick mest upprepa mig det jag redan skrivit om i min ansökan.
;
kvällen under måndagen gick mer än galant på hab men det berättar jag senare ikväll. kan säga så här att det slutade med i att jag grundade en gruppforum som nu finns på facebooken.
kommer mera sen om sagt ..( ca kl 23)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?