Tisdag Utbrott och lugnet

En morgon där den ena utbrottet utlöste nästa. För Ben 10 så var det jobbigt att inte få som alltid rutiner gjorts. Jag har successivt ändrat morgon rutinen så att han gör mer självständigt. Hjälpa till att göra frukosten. 
Jag håller lugnet att vara konsekvent med att fullfölja min plan att stötta Ben10 i att utvecklas mer självständigt. 

Frustrationen som jag har är att gå igenom de dagar dessa utbrott bara kommer om morgonen. Idag vill jag bara ge upp men mitt undermedvetna behöll lugnet och på automatik fortgick morgonen trots sonens utbrott som denna morgon inte ville ta slut.  Det fanns dock en frustration att inte pappan till ben10 ens förstår hur vardagen ser ut för pojken, för mig . lusten kom att idag sända ett sms där det står att nu är det hans tur med detta npf liv. 

Jag lät bli detta sms då jag i samma stund såg min styrka. Pappan borde ge eloge och respekt att oavsett vad är jag den som uppfostrar ben10. så jag idag är jag lite trött men en stor kopp kaffe eller två kommer bota min trötthet och ladda om mig för min intervju jag har nästa timme. 



Anonym

Vet hur stark du är och hur utmattande Ben10 utbrott är för honom själv.lycka till med intervjuverna .

2015-02-26 @ 12:32:30

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?