Busfabriken

Ben 10 gillade resan och även vi som göföljde med i hans sällskap 
Bussen kom tidigt och min Ben10 som assisterade mig med att pricka av alla som hade anmält sig. Vi kom iväg som vi skulle och färäldrarna började små prata med varandra. Jag hade dock bara en sak i tankarna villet under resans gång fick klarhet i.
Hade fått ett jobb erbjudande och skulle svara helst snarast.

Ben10 uppmärksammade att busfabriken var bra mycket större än leos lekland som han. är van vid. Barnen lekte och verkade ha riktigt skoj, lika så Ben10. 

Det blev lite för mycket av ljudet för Ben10 när de ropade ut otroligt ofta om att nu börjar någons kalas  . Ben 10 klarade inte av ljudet och bullret som var. Det var nästan för mycket till och med för mig.  Pojken höll för öronen hela tiden från lunch tid tills vi gick ut till bussen. 

De andra barnen som följde med hade det väldigt roligt vilket var det viktigaste. 
:-) 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?