Jul. 02, 2014

Avlastningsdagen och ben10 gick iväg med barn och ungdomsteam-person J.
Första gången idag som han frågade efter om inte tiden var inne för att J skulle komma.
De gick iväg och de hade skoj. Under tiden passade jag på att träna när jag hade min energi åter. Min förkylning stal
majoriteten av min energi. Ben10 har under helgen och till tisdag varit med sin mormor så jag fick en chans att
krya på mig. Omtanken från någon värmer mycket när förståelsen finns och jag som vårdnadshavare kan ta hand
om mig själv vid sjukdom. I detta fall en ego förkylning.
För att som förälder, kunna ta hand om sitt barn så måste föräldern
ta hand om sig själv först.

Det possitiva idag var att ben10 fick öva på att vistas i ljudmiljö. Han glömde sina hörselkåpor hemma
och J observerade att Ben 10 var fullt upptagen med annat som var intressant likt en fjäril som drar sig mot det starkast
lysande objekt.


Ylva

Så härligt att han klarade ljudet :) hoppas det fortsätter lika bra.

2014-07-05 @ 22:09:43

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?