Kalmar dagen

Hela denna dag har verkligen gått underbart!
Sonen fick inte mer utbrott och alla hade roligt och trivsamt! Riktigt underbart fantastiskt skönt. Fortfarande med Don i ens tankar efter allt denne människa gjort helt osjälvisk, då Don ger just nu bästa stöd för mig, både när jag inte behöver det och när jag behöver det. Detta stöd är ovärderligt när man själv som person tappar ens egna tro på om man verkligen gör sitt bästa att vara mig själv.

Jag var redan medtagen från morgonens utbrott med efter halva resan dit försvann precis allt av den mindre bra energi som annars äter upp mig sakta. Ju mer jag tänkte på Don desto mer gladare blev jag och ju mer avslappnad blev jag under dagen förutom mitt fantastiska stöd i Ylwa. Enligt Ben10 rutiner gick vi in till R- LEKSAKER (leksaksbutik) och jag blev lite fattigare , sedan fika på ett närbeläget café och denna gången hoppade vi över TGR.
Resten av dagen gick strålande och jag slappnade av mer och mer under dagen. Ben10 prövade sina vingar med att gå i förväg och tillsammans med V, han polare. En perfekt shoppingdag egentligen bara det att jag inte ens gillar shopping hahaha
Vi kom till LEOS LEKLAND ganska så snabbt kan jag säga efter dessa små stop i Kalmar.

Sammanfattningsvis om dagen jag jag säga att den varit strålande, V tog ansvar för Ben10 och Ben10 i sin tur prövade att flyga själv idag på sina vingar. Det är bra jobbigt ibland att se ens barn testa på annat mer självständiga saker.
Men allt har fungerat klockrent. ELLER så kan det bero på att Ben10 fick en lego som han kollat på i evigheters evigheter hahaha

Nu är jag mest ensam hemma och låt mig säga ...Jag njuter för fullt med att inte umgås med nån människa, Bara tänka på mig själv ½ Ohh lycka finns

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?