Onsdag 25 Sept

 
Jag har pratat med sonens skol rector och I samtal med denne så är rektorn helt med mig I tänket .
Tänket att det är skolmiljö fråga som gör att Ben10 inte alls mår bra I skolan.
Jag ska inte behöva ha hemskolsundervinsng eller ens flytta honom någons annan stans.
Gör jag detta så ändras ytterligen en sak till som blir minre tryggt för Ben10.
 
Jag vill inte ändra nåt mer än nödvändigt. Så tills vidare får jag ha minimal tid på fritids då Ben10
INTE gillar spendera tid där. Förståeligt när han ser två av fritidspedagogerna I skolan , I klassrummet.
Jag ska försöka få till så bra som möjligt när det gäller fritidstiden men jag vill samtidigt inte ha sonen mer än nödvändigt I fritids när det verkar vara ett stressmoment.
 
Jag har under två veckor börjat ha in mina två olika barnvakter som jag I framtiden tanker använda mig utav. Detta handlar mest om att när jag har möten på kvällen med sonens skola.
Jag har även kvällsjobb och det innebär att en av barnvakterna får ta sonens läggning typ.
Men det som är bra dock är att Ben10 är Båda barnvakter verkar gilla att spela playstation och Xbox.
 
Barnvakten " E.L" verkar ha mest erfarenhet vilket känns betryggande för mig och sonen men även Barnvakten " A" verkar mycket tryggande då I dagsläget det frågas av mer av A än E-L av Ben10.
 
.
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?