HABB träffen

 
Jag har haft intensiva dagar med Ben10 men allt är än så länge hanterbart.
Det är mycket som hänt under kort tid att jag inte vet I vilken ände jag ska börja när jag ska berätta för er.
 
Idag upptäckte jag med skolans hjälp och biblioteket ett läsprojekt som finns tillgängligt för alla som är I behov av talböcker. Gå till ert bibliotek för att få mer information. Det heter LEGIMUS.
Jag kan blogga medan Ben10 sitter bredvid mig vid datorn och lyssna på sin saga.
Denna supermamma får tid att blogga :)
 
Jag har varit fullständigt stressad över att kunna lösa barnvaktsdilemat.
Sen har Ben10 haft det mer stressing .Istället för att han har en karaktär om morgonen så har han nu sex olika som han varierar! Detta är ett stressmoment som adderats.
 
Igår började dagen rätt dålig för oss båda. Utbrott till höger och vänster för allt och inget. Dagen vände när jag gick till HAB på ett föräldraträff. Det var underbart att träffa andra föräldrar och faktiskt en av mina läsare av bloggen. Tyckte nog att en log lite väl mycket när jag klev in I väntrummet med andan i halsen.
Jag vet inte vad som det pratades om men när en annan förälder frågade mig hur det var så bara kom tårarna. Jag behövde inte förklara.. Denna förälder förståd précis!
 
 
 
en mamma

Hej. Du har en fantastisk bra blogg.
Tack !

2013-10-03 @ 17:50:35
Anonym

Skönt att känna att någon bara förstår.

2013-10-03 @ 21:16:52

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?