en turn around

idag har Ben10 haft några av sina kompisar för en försenad kalas.
Dagen började mjuk utan några utbrott. sen knackade stressen på mig och ben10 reagerade inte . Han var relativ lugn .


Barnvakt E skulle ha varit med oss under dagen men fick förhinder så stressen fick hanteraz på annat sätt.
en annan ängel kom och rädda dagen för mig. Ben10 hade haft specifika önskemål om bullar från ett specifik cafe så det fick bli så. kalaset började med det mest omväldande nyheter som man helst inte önskar sig. Ben10 såg mina tårar och frågade varrför de kom. jag hann förklara mycket enkelt vilket han verkar förstå.
5 min senare kommer den första gästen vars vårdnadshavare är min ängel mitt i smeten.

Ben10 ville förklara innna kalaset började för hans vän ,syskon och vårdnadshavare varför jag hadw tårar.

allt gick enligt som önskat enligt ben10 även om det stundtals blev irritationsmoment från ett småsyskon som ben10 inte hade förståelse för.
det intressanta är att ben10 gärna leker med hans kompis igen bara denne förklarar syftet med syskongrejen då ben 10 inte ser några fördelar.

nu en kort stund kom hans reaktion över det som hänt och blev ledsen . Han utbrst att han inte vill till sin pappa imorgon. sova kan han nu heller inte göra. jag vet inte vad som händer mer än att det är ett stress moment till för ben10 som adderas. suck!!!
när ska det ta slut? han fick utbrott för en sak som hände för kanske ett år sedan!

det som är underbart är att jag har fått underbart stöd av ängeln U idag och via fb av annan Npf - förälder som förstår.
Allt har sin tid när det gäller livet och orsaker till varför det sker. inget sker utan en orsak eller tanke.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?