BEMÖTANDE .... och mitt arga monster

Mitt stress monster har dykt upp från ingenstans. Jag trodde de skulle avhjälpas med någon liter kaffe och någon mörk choklad bit men icke då. Jag vet inte riktigt varför detta händer men ändå så verkar mitt monster reagera negativt på stress nu mer. Visserligen så får jag sätta en mer hårdare ton gentemot Ben10s skola .
Som morse-- my god!! säger jag bara.
 
Ben10 kände av mitt inre moster som inte verkade lugna ner sig alls.
Jag fick stanna kvar i klassrummet då vikaren som är ordinare på fritids inte visste vad ben10 skulle göra.
Det intressanta var att hon visste vad alla andra barn skulle göra i klassrummet. då kom det fram att läsa sin bänkbok. Ben10 var fortfarande arg för det som hänt innan. Så han sa tjurigt att läsa sin bok skulle han inte göra när han redan läst klart den.
Jag hade kontakt med Ben10 hela tiden i klassrummet medan denna pedagog gick med händerna bakom ryggen och gjorde inte ett skit! FAN Vad arg och besviken jag blir på denna pedagog.
Det som händer är att vikarier som inte är i sitt rätta ställe använder sig utav ordet.-. JAG VET INTE!
Nåt vet de alltid men de säger detta för att de inte vill ta ansvar!
Gissa om detta ska rapporteras till rektorn imorgon.
 
Jag har tålamod men ignorans kan man inte ge en smäll för att de ska botas. Ibland önskar man att det gjorde det men ignorans är enbart en tragedi.
 
Man kan inte förvänta sig att ett barn med NPF diagnos utan resurspoerson ska hantera sin skoldag utan stöd !
 
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?