Urladdar med musik

Sitter vaken när klockan är 01:35 och jag har ägnat nån timme eller fler på att förbereda mig inför jobbet på måndag kväll.
Jag har försökt rensa ur dagens tankar, irritationsmoment och allt det som varit mindre bra idag genom att jag lyssnat på musik på högsta volym på min mp3-spelare. Ja kalla mig gammalmodig men mp3 är the hit för mig då inget går sönder hahaha
 
Sonen Ben10 kom hem efter dryga 3 timmar med sin fader som naturligvis inte spenderades helt ensam, nej nej. Alltid med farföräldrar.
Självklart så får man ett sms när något inte passar, nåt om att jag bestämmer för mycket hahaha
Ja, jag undrar varför jag gör detta då :-P ( Ironiskylten uppe)
 
Min spellista på mp3 spelaren har gått varm och det har känns något så underbart att bli a med den negativa energin. Nu är jag åter mig själv. Jag har haft en perfekt dag med mina. Sonen fick utbrott typ mestadels på mormor som inte förtått eller på farmor som vi träffade vid matbutiken för att hon inte kunde uttala nån figur som Ben10 gillar , korrekt!  Vidare har vi ätit värsta godaste smörgåstårta och ätit den rosaste tårta man kan tänka sig. mummsigt gott att jag inte märkte att jag drack en halv liter kaffe bara där på stubben haha
 
Inga utbrott överhuvud taget för mig förutom att vi nu har diskussioner om olika grejer. Ibland kan det blir riktigt roliga diskussioner mellan mig och ben10. Älskade son.
 
Jag har haft flertal nätter som jag inte kommit till ro själv utan behövt lyssna på musik i 2 timmar i sträck. OFtast innebär det att hamnar i säng omkring 2-3 ( 02:00) . Jag skriver och jag håller mig vaken för att vara säker på att ladda ur energi som inte är bra.
 
Idag kom ett brev från Skolinspektionen om deras beslut. Det sa att de lämnar över till  min kommun eftersom de är huvudasvariga. Chefen för barn och utbilnings kontoret har låtit medela mig att de har tagit sitt ansvar och att min anmälan befinner sig på skolvekets bord.
Skriver imorgon eller ja.. när sonen är i skolan om vad det stod..
 
 i korta drag  citerade dem de jag hade citerat i min anmälan.
Nu är det att bara vänta och se vad som sker nästa då enligt skolinspektionen att min kommun kommer ta anvar då de är huvudmän som annordnar utbildningen i just min kommun..
Bollen ligger alltså på skolverket... fortsättning följer
Nu är det Tack och godnatt!
 
 
 
 
 
 

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?