Perfekt dag Onsdagen 13 mars

Idag har ben 10 varit så söt när han försökt att inte äta middagen jag lagat dag. Det blev kokt potatistärningar samt torsk i foliepaket med grönsaker och imat laktos. Tyckte själv det smakade gott men det ansåg inte Ben10. Honom fick jag utan parton säga att han skulle få i sig 2 skedar så skulle jag vara såå glad.
Sagt och gjort så åt han sina två skedar med fisk och potatis. Sen gjorde han tummen upp.

Osäkert om han gjorde tummen upp för att han ätit klart eller för att han ändå tyckte det smakade lite gott.
 
 
Imorse så väckte Ben10 mig med att göra hans kanonkula.. ( han hoppar på mig medan jag ligger i sängen. )
Det gick enkelt att göra morgonen helt bråkfri men det krävdes mycket eftertanke för att få denna morgon problemfri.
 
Nu denna kväll så sa han själv att nu räckte det med tv för att det var dags att knyta sig.
Betyder att jag också ska i säng. :-)
 
Han började släkcningsproceduren genom att släcka överallt , tog på sig sin pyjamas och nu är det enabrt min tur kvar att byta om till pyjamas..
 
Skönt att få denna dag utan schema hjälpen.
 
Nu är det tack och godnatt.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?