Måndag morgon.

 
En skön morgon som startades lite segare än vanligt. Ben10 börjar bli allt mer trögstartad om morgonen. Antagligen något kopplat helt till den normala kurvan. elller ja INTE! Ett barn i 9 års åldern får inte utbrott när de vaknar.
 
Welcome till min värld varje morgon.
Ben10 gick upp ur sängen efter mycket att jag petat på han på varierande sätt för att få honom att skratta. Inte uppskattande denna morgon. Väl i badrummet skrek han bra länge.. men gjorde ändå det jag bad honom att göra.
Det som blev bra är att det var den enda utbrottet han fick. Resten gick som en dans och vi kunde promenera iväg och vi kom inte bara i tid men hela 10 minuter innan klockan skulle ringa. :)
Jag promenerade hem med ett enda stort stort leende.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?