Allt och mycket men överlag bättre dagar med sommarlov här

 
Ben10 har nu varit 10 år och tårtan som han beställde var precis enligt önskemål.
Det som förvånade sonen extremt mycket var att hans pappa faktiskt ringde upp sonen och gratulerade på morgonkvisten. Ben10 tittade förvånande på mig och frågade det verkligen var hans pappa som ringde! '
 
Ja det är bra ovanligt att hans far ens ringer så att när pappan väl ringde så höjde inte bara jag ögonbryna men även Ben10.
 Jag har givit pappan förfrågningar huruvida när och om han har semester men igen kommer det inget annat än att han inget vet eller ursäkter ur hans mun. jo jag vet att jag trachar på han nu men vet ni vad? det bekommer mig inte ens för han ser inte min dagliga kamp. och för att vara helt ärliga så lär han känna sin son och hur det är att leva med problematiken genom denna blogg . Nej jag har inte aggg , jag kan bara inte förstå som många andra av er läsare varför det ska vara på detta viset.
 
Denna månad har varit relativ lugn med Ben10 då det är sommarlov för hans del samt att jag har kommit igång med att jobba och inte bara dag men natt! Ben10 får spendera sina dagar ibland på fritids, ibland hos mormor och altid när jag är ledig hos mig. Det är inte lätt för mig att få tag på en barnvakt som har den förståelse och kunnskap att se efter min son så jag under dagarna förhindrar sonen att få sina utbrott i den mån jag kan genom att inkludera honom i vardagen. hittlils fugerar det. ! 
 
Dagen har spenderats med att vi varit i "egypten" samt i stranden . Det tog oss ca 2 timmar i lekparken han gärna kallar för "Egypten" innan vi ens kom iväg till standen. Men underbart härligt har vi haft det.
 
Imorgon är det söndag och pappadagen så får hoppas att den inte spenderas för sonens skull inomhus.
 
Har inte haft min dator igång då det varit på reparation men nu är den igång och dels hinner jag inte uppdatera er värst mycket men jag ska försöka imorgon när jag kommit hem från jobbet.
Mycket nya rutiner har inkommit för oss som verkar fungera men det är för tidigt att säga om det är succe recept eller inte...
 
Ta hand om er nu. :)
 
Over and out från Supermorsan här

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?