ONT!

 
Denna morgon har Ben10 varit en söt liten kille. Han var väldigt hjälpsam när jag berättade att jag hade ont i magen och behövde gå till doktorn idag.

Han började utbrista
- Varför måste JAG göra allt?! Jag är inte vuxen!!
Sen kom han till mig och var så behjälplig.
VI kom iväg utan några utbrott! Jag e så glad.!! ingen stress och allt fungerade bra när jag verkligen behöver att de ska gå smärtfritt när jag verkligen har ont.

Ben10 såg att jag hade ont så jag tror han tänkte efter att han behöver vara mer snäll idag. Jag erbjöd glass till dagens middag. Han nappade direkt!

I Tisdags var föresten nätverksamötet och Ett habiliteringsmöte. Tänka sig att göra kors i taket när fadern behade dyka upp. Han sa inte mycket. Han höll mest med om vad som redan sags och inga egna åsikter sades inte från hans sida. Jag Sade mina åsikter först efter att han sagt sitt eller ja, efter att han hållt med om vad andra redan sagt hahah

Kortfattat nu då jag ska iväg till läkaren nu är att pappan fick vetskap om det jag redan visste och upplevt med Ben10 hemma.  Sonen är mer agresiv mot mig och inget alls knappt mot andra , inte ens mot hans resursperson T.L. Sedan sades att med resrursen ryker till årskurs 3 då det sker extrema nerskärnngar i kommun.
Sedan pratade habb personalensa och jag samt pappan om vi behövde stöd vilket jag sa ja till. Pappan bereättade att Ben10 alltid försvinner snabbt när de är i affärer och han nästan får litet utbrott med pappan.
Jag sa Yes. ! Det är bara en lite försmak. Det är inte ens hans fulla potensial i hans utbrott.
Smart kille tänker jag som ger allt med mig. Jag får alla känslor men jag får även ta del av de bästa av Ben10.
 
 
Vi åkte igår till att se ko-utsläpp men denna berättelse skriver jag senare när jag är åter från läkaren och troligtvis hämtat upp min medicin som jag antar kommer äta i minst 7 dagar!
Härlig vecka detta med min hälsa men Sonen mår fint och det är huvudsaken!

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?