Intensiva dagar !!

Det har varit intensiva dagar av ren rolighet vilket är bra för Ben10.  Allt har gått bra då under måndagen gick i till en leksaksbutik enbart för att kolla om de hade en specifik leksak som Ben10 ville ha. VI hittade den inte och efter att vi frågat i butiken så fick vi till svar att butiker enbart följer trenden och att de dessvärre inte kunde göra beställngar då det inte var helt säkert att just den butiken skulle då den.  Sonen hittade dock en annan rolig leksak med Toys story och den inhandlades istället. Jo jag vet att jag föll för trycket men hur många gånger har man inte själv unnat sig grejer just bara för att man just då har råd? Just så tänkte  jag och att ursäkten blev att han har födelsedag i veckan!

Vi har även hunnit med sova över hos mormor vilket var gott.

Under tisdagen blev det lite bråk men i detta läge et jag inte vad det berodde på då det var flera faktorer som medförde att jag blev lite sur på sonen och sonen i sig var redan sur för något jag inte hann att uppfatta.
Vi hade ändå en bra dag då vi denna tisdag skulle vara med på HABBKUL på Barn och ungdomshabiliteringen. Jag trodde att det skulle vara fler människor men det var en preis lagom liten skala som dök upp. Väl där hittade jag en vän som jag inte ens visste att barnen var inskrivna då barnen varit uåtsett under "normal"normen. Min son faller även in under den kategorin , det som inte syns på utsida kan man uppfatta som normalt. FASt detta med normalt ?? Hur i hela fridan kom på vad som skulle bli normalt? Jo detta sammhälle som alla bor och verkar i.. oj oj nu börjar jag blir lite hetsig igen på samhället..  hahaha
Vi hann och prata en del och det var bra roligt att göra aktiviteterna som habb hade gjort för banen. Ben10 tyckte det var extra kul att kasa vattenballonger på psykologen och arbetsterapeuten ( osäker på stavning) samt att blåsa såpbubblor.  Ben10 och jag målade en teckning med ihop vilket han tyckte var skoj då han gav mig order om vad som skulle målas och hur.  Sedan avslutades allt med grillning av korv vilket satt fint men inte helt perfekt för herr Ben10.  Dessvärre tog jag inga bilder som kan läggas upp här.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?