Lördag

Då var det lördag igen och återigen kommer den lilla oroande känslan som infinner sig om lördagar. Denna lördag som alla andra lördagar befinner sig sonen hos son far och farföräldrar.
Jag kan inte förklara detta oroande men det är en liten ångest som kommer varken jag vill det eller inte.
JAg kan inte observera sonens lördagar men det han uppvisar ger mig en intygan om att hans lördagar varit bra.
När sonen kommer upp i åldern lite mer kan han berätta vad hans lördagar innebär just nu är hans lördagar sett utifrån hur jag ser dem. Sonen talar bara om att det varit bra att träffa sin far. Detta är det glädjande för min del för sonens skull. Sonen Gillar sin far mycket och detta är inget jag vill högre än att de får mer tid tillsammans. 
ADHD  av sonens nivå kräver ansvar som av de närmaste och de som arbetar med honom och förståelse.
För sonen är jag VD ´n för den som tar samtliga beslut även om pappren säger annat  men jag är den som är mest involverad och är den verkliga experten gällande sonen.  Jag måste ha pålitliga människor som tar hand om sonen  och detta gäller även för skolfronten.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?