Fredag: Glada miner var det här !!!!

Dagens seminarium gick bra men den var flummig av bara attan. Det fanns inen orning av läraren så det belv halvt om halft. Vi viste inte vad läraren ville ha ut av texterna men vi kunde åtminstånde plocka ut ett bra stycke. Åsa och jag hade riktat in oss på det stora hela medasn de andra  ( två grupper i kalmar samt en mini grupp på tre i Karlshamn) hade inriktat sig på ett specifikt område. Allt de som de andra tog upp hade även vi gjort men vi hade tagit det allra vikigaste så helt fel hade vi ändå inte vilket är bra.
Caroline från Oskarsham skulle även vara med oss två så vi två samt caroline blev en grupp. Men vcaroline blev magsjuk så hon får ta sitt i ett annat tillfälle. SÅ första gtrpparbetetr gick snyggt. vi kom fram tillmycket bra och vi jobade på i bra takt. SKönt kasnke att inte vara i vår ursprungligfa grupp där mer parten av arbets tiden gick åt att skoja runt och bara skratta av sig , allt för att undvika arbeta ha ha

Mitt i seminariumet rinde skolan och sa att min lille ängel inte är sig själv och att han är hängig , kanske av vaccinet igår. JAg soom måste vara med på fregararnas seminarium fick snabbt ringa  morfar robert som kunde hämta efter 30 minuter.  Inget kul när ens älskade ängel blir sjuk. För min del betyder detta att han blli extra mammig.men vet ni vad? det får han allt vara. ibland mysigt medn ibland behöver just min ängel den extra närhet som han annars inte får.. det ska märkas när man är sjuk och inte  , inte sant?
Självklart ringde jag under seminariumet menunder den tiden som vi inte var i bild. Den som pratar sist är den som läraren ser så här gäller det att hålla koll på vemläraren ser. enklar fördel men även en nackdel beroende på sammanhanget.  För min del klart en fördel men en nackdel för jag måste lysna halft på läraren och halft på min kurskamrat och halft på telefonen. MEn jag lyckades reda ut allt!

Samtal nummer två kom fråm migrationsverket! SÅ jääääääädra typiskt! NÄr jatg ringer och jagar människan så ringer hon när det är som minst lämpligast för mig. HOn arbetar enbart halv tid så vid 12 slutar hon vare dag.
JAg bad henne abra att återkomma i telefon om 30 minuter när jag nu sitter i en obligatorisk seminarium.  SAgt och gjort och mycket riktit 30 minuter senare RINGER HON!! WOW =)

Hon hade mest kompliterande frågor som hon ville ställa men vi hade mest en pratstund som jag och en anna nära bekand kan ha så det var itne farligt att prata med henne.
Ställde mest vardagliga frågor så allt gock bra. SEdanpassade jag på att fråga om jag kan få svaret av henne före 28 januari  vilekt svaret blev JA !
weiii
besked kommer fortare nu .  allt mitt ringadne till henne och lämnande av medealande har lönat sig för nu tar hon verkligen tag i ärrendet som hon ska och igenkligen borde ha gjort för länge sedan.
Nu lättade trycket på mig av det inre psykiska stress som jag har bärt runt på i jag vet inte hur länge.
Rinde genast och berättade att besked kommer att komma före 28 januari.  =D YEAAA

JAg är nöjd och nu kan jag ägna helt åt min ängel. HOppas han repar sig.
ha det gott änså länge , jag åter kommer med mer..

Ha det

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?