Måndag: irriterad på .....

.......Telia och min mobiltelefon! Anledningen är att ingen har kunnat sända mig sms eller ringa till mig under de tre senaste dagarna tror jag. Varför vet jag inte. Det tog enbart 3 samtal idag till Telia för att höra vad problemet var.  allt läste sig dock genom att jag laddade min mobil för 100kr i refill samt att rignga tillbacka till Telia för at e kunde se och hjälpa mig att få igång min mobil igen.
Min mobil får leva vidare .....=)

Kom i säng kl 2 igår natt och min föhoppning är jag kommer tidigare än så isäng.
har ett läslogg att skriva samt läsa och skriva en läslogg ur en annan bok vid namn "Från tanke till text"
enbart 60 sidor men den ser itne alls t att vara lättläst.

Idag blev det mycket att ta in. Inför onsdagen ska jag för övrigt inte bara ha två läsloggar på två böcker utan jag ska ha ett muntligt anförande redo. Ska hålla tal i 2 minuter  som hare med vår ramtida yrke att göra.  vet inte vad jag ska ha som anförande men det ska vara lite like med de arguments anfärande vi ska göra till slutet av denna vecka.  Känner att jag knappt har tid att göra annat än enbart studierna och tahand om in ängel på 6 år.

Goda nyheter idag annars är att jag kommer få torsdagskvällar på ABF och leda virklar i data för nybörjare. Lite extra cash har jag itne fdött av än och det välkomnas alltid att ha lite extra jobb vis sidan av studierna. Tur är attt arbetetbara är en gång i veckan i en månad om ej gånger. Oavsett vilket så får jag in några tusen till i den skrala kassan som tryter och somropar att bli fylld.

Att göra innan jag ka dejta kudden är at skriva läslogg på en bok samt skriva  enkladd på mitt anförande.
undrar just vad jag ska ha ... funderar på om jag ska prata om fasta i skolan vilket jag vet mycket om för jag ska stå och argumentera för saken på fredag.

/ Hej svejs på er


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?