Tisdag: 1 år <3

Höstlovets andra dag är här poch jag har nyss köpt två biljetter till att se eftermiddagens visning av "Nicke nyfiken 2- Apa på rymmen" Ska bli så roligt att gå på bio med mitt barn. Det blir första gången för min lille älskling. Han är mest exalterad över att jag kommer köpa popcorn för att kunna äta under filmen.

Filmposter från filmen


Fick en kommentar igen om mitt taskiga språkbruk på min blogg.

-- Kolla igenom vad du skriver i bloggen för jag finner fel var gång du skriver.

- ja jag vet om detta med det är under träning !! Ni får väl ha lite överseende med detta  men om det nu skulle vara helt hemskt så får ni kommentera dettta så vet jag vad jag ska korrigera.

Nu måste jag kolla in föreläsningen som måste ses inför imorgon då en uppföljiing av de föreläsningar vi ska se ska bli en diskution imorgon. Låter kul............... NOT !

Vad gör ni på höstlovet? 

 

Nathalie Bradley

Roligt att ni ska se nicke nyfiken :D det va värst va människor ska vara elaka man får väl skriva hur man vill!



hoppas du har en fin dag!

2009-10-27 @ 11:00:48
URL: http://bradleys.se

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?