Måndag: Fortfarande huvudverk

AJ aj aj , vad mitt huvud bultar och bankar. JAg blir snart tokig!! Det är inte det enklaste att försöka ha en vardag med en huvudverk som aldrig släpper.
Imorogn beger jag mig till vårdcentralken för jag är riktigt tött på att ha ont.
Att lösa dagens uppgifter med studiegruppen gick bra vilket är skönt att ha studiegruppens som stöd och uppbackning. JAg var med så gott jag kunde men könde inte att jag bidgrog mycket men det ör som sagt bara den egna upplevelsen. Min gruppkanske uppfattade att jag visst arbetade likasinnat som resterande av gruppen.

Redovisningen gick bra.
Har skrivit ut matrialet som jag borde hafdt till morgonens föreläsning men som jag inte haft möjlighet till att göra.
Ska skriva ut nu kommunenes skolplan så jag har matrial till den individuella uppgiften som ska vara inlömnad och klar den 22 oktober.
Både jag och A vart lite gnälliga på varandra i telefon då vi båda hade att styra med med skolan. men vi reder ut allt som vanligt.

En obehaglig höndelse som inträffade mig i fredags var att jag och en vän drack kaffe hos mig och denna människa försöktae allt vad han förmådde att göra närmande på mig. JAg blev så obekväm av situationen att jag mådde riktigt illa. Denne så kallade vön har en omgivning där denna människa befinnersig i kärnan utanv vad samhället bild har på befolkningen.  Vovve, villa. volvo.
Kan inte beskriva mer ingående vem det var men jag måste hela tiden akta mig för vad sog säöger och hur jag bemöter denna mönniska i tanke på att jag måste ha koll på människans andra partner.
Känns som människan som gjorde näärmande på mig är ute för att leka när omgivningen inte ser.
Synd att denna människa ska vara en skithög. ja ja hans värld raserar förr eller senare och jag kommer stå bredvid och se på . Han får cad han förtjänar.

I söndags gck jag på långpromenad med magnus. och vi åt en lyxfrukost på kvantum och promenerade hemmåt igen.. underbarst skönt att ha vuxentid och prata vuxen snack utan barn... vi upptäckte att det var trevligt att umgås även privat då han har slängt i sin grabb hos mig medan han varit och handlat.
Vi kom på knep och annat som vi kunde ta till med grabbarna då våra grabbaar är bästa polare.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?