Fredag:

Nu har jag äntligen lagt över mobil bilderna fårn mobilen till datorn och mitt usb minne =)

Har spendetat förmiddagen mest att göra detta så att läsa inför framtidsseminariumet har jag inte gjort. Har en liten text som tar 2 minuter att läsa högt. =)

Har så ont i magen idag. hoppas jag överlever dagen. Har visserligen tabbleter nerpackade i skolväskan men vill helst inte ta dem. Smakr så förskräckligt illa.

E något irriterad över facebokkbilderna huruvida man ska och inte ska lägga upp bilder på andra.
Jag brukar i o förs ig fråga men i annat falll så brukar jag sekretessbeläggga bilderna ås bara personerna i bilderna har tillgång tilldem och ingen annan.

Vad tycker ni om bilduppläggning av vänner?

SKa vi hålla hårt på Vett och ettiket eller hur ska vi förhålla oss till det?

HÄr e lite fina bilder iallafall

Så här känndes det inmorse att gå upp! jag och min son var lika trötta =)


Jag under gårdagens arbete efter att deltagarna gått hem

 


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?