En vit Söndag

Vaknade väldigt tidigt vilket är högs ovanligt för mig men å andra sidan gick jag och lade mig före 21 igår. Det var skönt det.  Mina Axlar värker menjag vet inte varför kanske för att jag släpat med mig datorn i min ryggsäck til skolan 2 gånger denna vecka?! hmm

Igår blev jag otroligt previligerad av att få inte bara ett samtal utan tre samtal från en och samma person inom 3 timmar. Denna människa brukar normalt inte ringa mig för denne är inte så bra att höra av sig men visst det händer men det tillfällen de verkligen händer är otroligt sällsynta.

Idag händer inget annt än de vanliga. För mig innebär det att se klart på den andra delen av föreläsningen, läsa i två kapitel och sedan skriva så mycket av de resterande 3 rågorna av Moment B som innefattar Pedagogiska teorier och lärande.  Ska bli skönt att få frågorna klar före julafton på torsdag så man kan verkligen slippa tänka helt och hållet på vad som ska läsas och göras inför dagen efter.
Missade helt förut att göra ett lärningstest som heter: Grasha-Reichmann Student Learning Style Scales
Ett test som tydligen ska ge mig ett hum om hur jag lär mig och min lärstil.

Mina julkort har jag helt glömt bort att skriva och posta. men att sända ett elektonisk kanske bör röcka tilldem på andra sidan jorklotet till släktingarna som har mejl eler vad säger ni? Annars får de v'nta i 3 veckor för sin jul hälsning.

Önskar er en Skön Söndag
Pöz på er

 4 Dagar kvar till dagen !!!!

Denna tomte träffade jag och min son ifjol. Han var så snäll för tomten visste min sons namn och det gjorde min son glad att han mindes den ett bra tag efter.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?