Fredag Kväll

kom inte så långt med att komma till socialen. Satt i telefon och hade datorn uppe för att fixa olika räkningar och framför allt ordna med min registrering till lärarprogrammet men se att det gick ju inte alls. Utblinigsansvarige för intiutitionen hade gått på möten och sedan gått hem för dagen klcokan 15. så kvar för mig att göra var att ordna till de värsta räkningarna som blivit kris vilken nästanhamnat hos kronofoggden men jag klarade mig undan detta.

Imorgon blir det att skriva in räkningarna för betalning och fixa för att ringa väel för två olika företag angpende två fakturer samt säga upp medlemskap för jag ska nuninte ha något p medlemskap.
Sedan tvätta så det får jag ta en chansing imorgon med  kl 5. Hoppas min plan funkar.


Att fasta gör underverk med mitt sinne och säl för nu får jag inte bara tänka påmig själv utan att alla andra som har det sämre än jag. lite likt som ens förälder sade att om man inte åt upp maten så skulle de skicka de till barn i afrika.
under fastan får man ta fram annra resurser över att klara av först hungern som varar i 2 - 3 dagar. men sendan energin får man finna på mer djupare plan.

Nu frestar min säng allt mer och nu här jag den ropa.
Koooooooooooooooooooom kooooooooooom

Nattinatt på er



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?