Telefonintervjuv om Vårdbidrag.

Väntar på att människan från försäkringskassan ska ringa mig och vi ska prata om Hur Ben10 fungerar jämfört med andra jämnåriga.
Jag har fått rådet av många att få det se ut som om det är värre än vad det är. Personligen har jag svårt att försköna sanningen då jag inte finner något syfte att försköna bara för att andra ska tycka synd om en. Ben10 och jag har det bra tufft vilket ni mina läsare varit införstådda med att det är allt annat en enkelt för mig.. så detta är vår vardag. Jag tänker å andra sidan inte synd om mig själv o det liv jag har. Sonen är min lycka o skatt och kärlek nr 1!!
Han har jobbiga dagar alltid bara det att jag är van att jag inte ser mig själv på samma sätt som ni läsare gör.

När man är mitt i livet , mitt i allt så ser man inte allt utan man lever och gör det som fungerar..

Ohh nu ringer hon ! :)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?