Skrikutbrott till frukost!

Ben10 vaknade glad men det ändrades snabbt när jag sparkade in en leksak under sängen som han hade bredvid sig.
Skrik, utbrott, tårar och allt kom ut så katterna sprang undan o gömde sig under min säng och höll sig där tills ben10 slutat skrika.

Han har haft skrikutbrott ganska ofta vilket verkligen dränerar mig i energi men det är inget jämfört med hur mycket mer jobbigt det är för Ben10 själv.
Skrikutbrotten verkar uppkommit efter att han har fått spendera mer tid på fritids och den verksamhet som står för att barnen ska vara självständiga! Detta fungerar mindre bra för Ben10 och detta är vad jag får se i konsekvenser i hemmet.
Idag ringde en fritids och verkligen tjatat om att de schema som finns inlagt på forumet för kommun inte stämmer överens med när jag hämtat han denna senaste månad. Men så klart det inte gör det när jag jobbat 100% !!
Så när denna pedagog J ringde lyssnade jag inte för fem öre!
Jag har varit verkligen desorienterad och velat hämta ben10 i skolan direkt när han slutat med detta verkar vara ett problem för fritids! Så från en fritidspedagog till en annan, J har inte mina morgon och visade inte heller förståelse , utan kom med att döma. Instället för att tjata kunde J ha tagit fram det på ett bättre sätt så som att lägga fram frågan. Hur är det med ben10 hemma? hur fungerar ni?
Med att enkelt ställa dessa frågor kunde J få förståelse för varför schemat inte fungerat i praktiken!

Och e så arg i skrivandets stund att inte denna förståelse finns!
Har ändrat schemat så de passar DEM mer! Ja ni läste rätt!

Detta är anledningen till varför jag kämpar för min ben10, dag in och dag ut!

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?