Ny reaktion och Avlösning

sömnen min blev underbar efter att få sovit ut utan att Ben10 varit hemma. Han var hos mormor och sov över då jag hade en tidigt morgontur. Sonen har varit sitt jag , en liten ängel verkligen så vi kunde cykla till stan och det bokade möte. Innan dess så hade jag tappat min mobil o jag fick se en ny sida av Ben10. För mig som säkert för många av er andra så har jag nästan allt i min mobil. När den tappades så försvann allt det jag hade , min planering och det upplevdes som ajg vart naken haha
Det jag fick observera var att den reaktion som Ben10 hade var densamme som med mig men han kunde inte sluta reagera utan det blev en upprepning av min respons även om jag slutade när jag fick se honom . Hans värld hade rasat och han blev orolig över att jag inte skulle få åter min mobil vilket jag fick senare.
Ny läxa för mig är att inte reagera på att en sak är viktig.

Mötet vi hade i stan hadnalde om att jag behövde stöd i min vardag. Någon som kunde vara med Ben10 medan jag kunde tanka min energi eftersom min tid till det inte var kosntant en gång i veckan utan två tre i månaden.Eller totalt en hel helg i månaden.

Mötet gick bra även om det enbart var jag som pratade. Vi pratade i ett rum anpassat för barn och där fanns även lego so Ben10 försvann in i byggets värld.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?